برگزاری کارگروه توسعه مدیریت بهزیستی استان به ریاست مدیرکل

در این جلسه که با حضور معاونین و روسای ستادی در محل سالن جلسات بهزیستی استان برگزار شد  سرکار خانم نوروزی رئیس گروه توسعه منابع سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز از طریق ویدئو کنفرانس حضور داشتند

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان کارگروه توسعه مدیریت بهزیستی استان به ریاست علیرضا ایزدپور مدیرکل و با دستور کار استقرار نظام رسیدگی به شکایات برگزار شد .

در این جلسه که با حضور معاونین و روسای ستادی در محل سالن جلسات بهزیستی استان برگزار شد  سرکار خانم نوروزی رئیس گروه توسعه منابع سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز از طریق ویدئو کنفرانس حضور داشتند .

علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات و تلاش اعضای کارگروه و به ویژه همراهی و همکاری سرکار خانم نوروزی در تحقق اهداف و خدمت رسانی به جامعه هدف بهزیستی استان ابراز داشتند : تمام تلاش در بهزیستی استان استفاده از کلیه توان و ظرفیت موجود در ارائه خدمات با بالاترین سطح و کیفیت به جامعه هدف و رضایتمندی ایشان است .

وی با اشاره به مشکلات و سختی های جامعه هدف و آشنایی کامل با این مسائل توسط سازمان بهزیستی ، شان و جایگاه افراد تحت حمایت را بیش از این برشمرده و آنان را افرادی صبر و همدل با نظام برشمردند و یکی از اهداف بهزیستی استان را رسیدگی و پیگیری به مسائل ، مشکلات و شکایات ایشان بدون در نظر گرفتن وقت اداری بیان داشتند .

مدیرکل بهزیستی استان یکی از موارد مهم در سطح رضایتمندی و ارتقاء سطح زندگی فردی و اجتماعی جامعه هدف را استفاده از ظرفیت قوانین و مقررات موجود همانند قانون حمایت از افراد دارای معلولیت بیان و افزودند : برخی اقدامات اجرایی و پیگیری مسائل و مشکلات و اتخاذ تصمیمات در سطح ملی و کشور باید انجام گیرد  و از توان اجرایی و عملیاتی استان ها خارج است .

در این جلسه سرکار خانم نوروزی رئیس گروه توسعه منابع سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ضمن تقدیر و تشکر از خدمات و تلاش های بهزیستی استان و همکاری این اداره کل با سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ، ارائه خدمات در این اداره کل را مطلوب برشمرده و در ادامه توضیحاتی را در خصوص دستورکار جلسه داشته و سوالاتی را مطرح کردند .

در ادامه جلسه مهندس گلینی رئیس اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات و جمیله محقق مسئول دفتر مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات بهزیستی استان به ارائه گزارش و اقدامت اجرای حوزه کاری خود پرداخته و به سوالات مطرح شده پاسخگو بودند .

کد خبر 52523

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد